Ogólne Warunki Sprzedaży i Montażu Pergoli – SuuHouse sp. z o.o.
Obowiązuje od: 14.10.2025 r.
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży i Montażu Pergoli („OWH”) określają zasady sprzedaży pergoli oraz świadczenia usług montażowych przez SuuHouse sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Al. Solidarności 117/207, 00-140 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001055681, NIP: 5252972030, REGON: 526363586 („SuuHouse”).
2. OWH mają zastosowanie do wszystkich umów sprzedaży i montażu pergoli zawieranych przez SuuHouse z klientami indywidualnymi i biznesowymi (zwanymi dalej „Klientem”), chyba że strony ustalą inaczej w formie pisemnej.
3. W przypadku rozbieżności pomiędzy umową indywidualną a OWH, wiążące są postanowienia umowy.
4. OWH są dostępne na stronie internetowej:
www.suuhouse.pl lub mogą zostać przekazane Klientowi w formie elektronicznej lub papierowej.
II.
Zamówienie i płatności
1. Złożenie zamówienia następuje poprzez podpisanie umowy lub potwierdzenie oferty przesłanej przez SuuHouse.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest dokonanie płatności w następujących transzach:
• 50% wartości zamówienia – jako zaliczka płatna przed podpisaniem umowy.
• 50% wartości zamówienia – płatne najpóźniej 5 dni przed planowanym montażem.
Nr konta Santander Bank: 04 1090 1014 0000 0001 5540 3561
3. Brak wpłaty zaliczki oznacza, że SuuHouse nie przystąpi do realizacji zamówienia. Opóźnienie w płatności drugiej części wynagrodzenia skutkuje wstrzymaniem montażu i przesunięciem terminu realizacji.
4. W przypadku rezygnacji z zamówienia po wpłacie zaliczki, zaliczka nie podlega zwrotowi.
5. SuuHouse nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w treści zamówienia.
III. Realizacja zamówienia i montaż
1. Termin realizacji zamówienia jest każdorazowo ustalany z Klientem i potwierdzany przez SuuHouse. Może on ulec zmianie z przyczyn niezależnych od SuuHouse (np. opóźnienia produkcji lub transportu).
2. Klient jest zobowiązany do przygotowania miejsca montażu zgodnie z wytycznymi SuuHouse (m.in. przygotowania podłoża).
3. W przypadku nieprzygotowania miejsca montażu w uzgodnionym terminie SuuHouse ma prawo:
• wyznaczyć nowy termin montażu,
• naliczyć karę umowną zgodnie z postanowieniami niniejszych OWH.
4. Realizacja zamówienia uznawana jest za zakończoną z chwilą podpisania protokołu odbioru przez Klienta.
5. Towar pozostaje własnością SuuHouse do momentu uregulowania pełnej kwoty należności.
IV. Gwarancja i odpowiedzialność
1. SuuHouse udziela gwarancji jakości:
• 24 miesiące na pergolę,
• 24 miesiące na usługę montażu.
2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania, przeróbek, montażu przez osoby trzecie ani z normalnego zużycia.
3. Pergole nie są przeznaczone do użytkowania w warunkach opadów śniegu ani w ekstremalnych warunkach pogodowych, chyba że instrukcja produktu stanowi inaczej.
4. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcją użytkowania produktu.
5. SuuHouse zobowiązuje się do usunięcia uznanych wad w terminie do 30 dni od dnia zgłoszenia.
6. W przypadku braku uzasadnionych podstaw reklamacji koszty demontażu i ponownego montażu ponosi Klient.
V. Zdjęcia promocyjne
1. Klient wyraża zgodę na wykonanie dokumentacji fotograficznej pergoli w trakcie i po montażu oraz na jej wykorzystanie przez SuuHouse w celach marketingowych.
2. W zamian za zgodę na wykorzystanie zdjęć Klient otrzymuje 2% rabatu na wartość zamówienia.
3. W przypadku cofnięcia zgody rabat zostaje anulowany.
VI. Odstąpienie od umowy
1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w dowolnym momencie przed realizacją zamówienia.
2. W przypadku odstąpienia po wpłacie zaliczki – zaliczka przepada na rzecz SuuHouse tytułem pokrycia kosztów przygotowania zamówienia.
VII. Kary umowne
1. W przypadku opóźnienia w wykonaniu umowy z winy SuuHouse Klient ma prawo do kary umownej w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia, jednak nie więcej niż 10% całkowitej wartości umowy.
2. W przypadku opóźnienia Klienta w przygotowaniu miejsca montażu SuuHouse ma prawo naliczyć karę umowną w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia.
VIII. Siła wyższa
1. SuuHouse nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu umowy spowodowane działaniem siły wyższej, tj. okolicznościami niezależnymi od niej (np. klęski żywiołowe, wojna, pandemia, przerwy w dostawach surowców).
2. W przypadku utrzymywania się siły wyższej przez okres dłuższy niż 30 dni, każda ze stron ma prawo odstąpić od umowy.
IX. Postanowienia końcowe
1. Zmiany OWH wymagają formy pisemnej.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi OWH zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Wszelkie spory wynikające z zawartej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby SuuHouse w Warszawie.
4. Kontakt z SuuHouse:
Suuhouse sp. z o.o.